Czy jesteś miłośnikiem festiwalu? Zostań darczyńcą festiwalu!

Wspierając kulturę, wszyscy inwestujemy w lepszą przyszłość dla następnych pokoleń, ponieważ kultura i kreatywność jest elementem integrującym i budującym wspólnotę.

Wspierając Stowarzyszenie Festiwalu Kultury Żydowskiej, sprawiasz, że życie i kultura żydowska w Polsce rozkwitają, budując nasze wielokulturowe dziedzictwo. 

Darowizny online

Darowiznę można przesłać online bezpośrednio na konto Stowarzyszenia Festiwal Kultury Żydowskiej, używając link poniżej. Jest ona odliczana od podatku na ogólnie obowiązującej w Polsce zasadach (maksymalnie 6% kwoty dochodu wg art. 26 ust 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).

WESPRZYJ FESTIWAL

Obywatele Stanów Zjednoczonych mogą również przekazać darowiznę, która jest odliczana od podatku poprzez Myriad USA, naszego sponsora fiskalnego, używając tego linku:

DOTACJA POPRZEZ MYRIAD USA

Aby przekazać darowiznę inny sposób – prosimy o kontakt z Robertem Gądkiem

zdjęcia: Michał Ramus, Joanna Antonik, Bartosz Dittmar, Mateusz Torbus

 

 

Regulamin darowizn dla Stowarzyszenia Festiwal Kultury Żydowskiej

W przypadku pytań dotyczących Stowarzyszenia, rocznego budżetu i innych – prosimy o kontakt telefoniczny (+48 12 431 15 17) lub mailowy z Robertem Gądkiem, Zastępcą Dyrektora Festiwalu.

Przesłanie darowizny na rzecz Stowarzyszenia oznacza akceptację poniższych zasad i informacji.

1. Darowizna zostanie przekazana Stowarzyszeniu za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU, z adresem w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, NIP: 779-23-08-495

2. Wszystkie darowizny są w całości przeznaczane przez Stowarzyszeni na pokrycie kosztów związanych z działalnością statutową Stowarzyszenia Festiwalu Kultury Żydowskiej, opisaną w jego statucie (pod linkiem poniżej)

3. Darowizna może być przeznaczona na konkretny projekt / aspekt działalności Stowarzyszenia, w tym doroczny festiwal, program Cheder oraz program wolontariatu, lub może być nieokreślona. W tym ostatnim przypadku Stowarzyszenie zadecyduje o wykorzystaniu darowizny w ramach działań opisanych powyżej.

4. Po zamknięciu roku podatkowego (1 stycznia – 31 grudnia) oraz po sporządzeniu bilansu rocznego Stowarzyszenia (do końca marca następnego roku), na życzenie Darczyńcy może zostać przesłane szczegółowe sprawozdanie. W przypadku chęci otrzymania takiego sprawozdania prosimy o kontakt z Robertem Gądkiem (e-mail powyżej).

5. W celu zabezpieczenia prywatności i poszanowania anonimowości darczyńcy, będziemy bardzo wdzięczni za informację, czy życzą sobie Państwo, aby Państwa nazwisko znalazło się na liście naszych darczyńców na stronie internetowej. Jeśli nie, Państwa imię i nazwisko nie zostanie podane w żadnych publicznie dostępnych źródłach, z wyjątkiem dokumentów wymaganych przez polskie prawo podatkowe do raportowania rocznych dochodów Stowarzyszenia.

6. Przesłanie darowizny na rzecz Stowarzyszenia nie oznacza żadnych zobowiązań do przesyłania dalszych darowizn w przyszłości, których podmiotem jest Darczyńca. O wysokości darowizny decyduje Darczyńca.

Dane osobowe

7. Dane osobowe, zbierane podczas procesu płatności, są wykorzystywane przez Stowarzyszenie i firmę PayU wyłącznie w celu realizacji transakcji oraz w celu prawidłowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Podanie adresu e-mail jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie newslettera Towarzystwa wysyłanego za pośrednictwem serwisu Freshmail. Aby aktywować newsletter, należy wyrazić na to zgodę, klikając w link znajdujący się w wiadomości e-mail, która zostanie do Ciebie wysłana. Potwierdzenie nie jest obowiązkowe.

8. Dane osobowe gromadzone w procesie darowizny obejmują: imię i nazwisko darczyńcy oraz adres e-mail darczyńcy (pola obowiązkowe do sfinalizowania transakcji), a także adres pocztowy i numer telefonu w przypadku ich dodania przez darczyńcę (nie są to pola obowiązkowe).

9. Dane osobowe podawane podczas płatności elektronicznej są gromadzone i wykorzystywane przez naszego partnera – firmę PayU, z poszanowaniem polskich i międzynarodowych przepisów dotyczących danych osobowych.

Wycofanie darowizny

10. Każdy darczyńca ma prawo zażądać wycofania darowizny w ciągu 7 dni od daty wpłaty. Dzieje się tak na wypadek, gdybyśmy otrzymali pieniądze przez pomyłkę. W celu zwrotu darowizny, prosimy o kontakt z  Robertem Gądkiem (e-mail powyżej).

Bezpieczeństwo wpłat

11. Wszystkie transakcje są nadzorowane przez firmę PayU i dokonywane za pośrednictwem ich platformy internetowej, która posiada wszystkie wymagane certyfikaty i systemy bezpieczeństwa.

 

W przypadku pytań dotyczących Stowarzyszenia, rocznego budżetu i innych – prosimy o kontakt telefoniczny (+48 12 431 15 17) lub mailowy z Robertem Gądkiem, Zastępcą Dyrektora Festiwalu.

STATUT SFKŻ
REGULAMINY WYDARZEŃ
RAPORTY Z FESTIWALI

 

 

How does the Society operate?

Zapisz się do newslettera



    Wybierz język newslettera

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną. *Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną przez Stowarzyszenie Festiwal Kultury Żydowskiej zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).*Wypełnienie tego pola oznacza, że zapisałaś/zapisałeś się na listę odbiorców naszego newsletteru. W ten sposób zgadzasz się na to, byśmy przechowywali Twoje imię i nazwisko oraz adres email. Dzięki temu będziemy mogli informować Cię o tym, co robimy. Przechowujemy je w naszej bazie w bezpieczny sposób, a Ty w każdej chwili możesz zdecydować o zmianie lub usunięciu tych danych.* <!--br--> Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób opiekujemy się Twoimi danymi osobowymi, możesz też kliknąć w ten <a href='https://sway.office.com/sEZ23eFSuszPSWO7' target='_blank'>LINK</a>.

    loader